BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
ชื่อวารสารที่ตีพิมพ์(Journal thai):
ชื่อวารสารที่ตีพิมพ์(Journal english):
บทคัดย่อ (Abstract):
This research intended to study the consumer perception levels of integrated marketing communication from smart phone users towards mobile phone service providers. The influencing level of perception was also examined. Questionnaire was used as a research tool for collecting data from 450 smart phone users in Phra Nakhon Si Ayutthaya province. The statistics used were frequency, percentage, mean, and standard deviation. The hypotheses were tested using T-test, F-test, and stepwise discriminant analysis. The results revealed that consumers have overall perception on integrated marketing communication as high level. The hypotheses showed that consumer with different on age, status, education level, occupation, and monthly income have different perception on integrated marketing communication both in overall and individual aspect. Furthermore, smart phone users whom used different price and service providers have different perception as well with the statistic significant level of 0.05. Additionally, the integrated marketing communication on advertisement, the personal selling, sales promotion, direct marketing, reference groups and word-of-mouth marketing have direct affected the levels of users’ perception on smart phone products with the statistical significant level of 0.05. The discriminant function correctly forecasts the group at 64.7 percent. Keyword: perception, integrated marketing communication, smart phone, mobile phone system service providers, stepwise discriminant analysis
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.พรทิพย์ บุญญาณ 2.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ลิงค์ฐานข้อมูล
ข้อมูลการเผยแพร่ (Journal Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ_กลุ่ม2
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2560
2567/2024
2566/2023
2565/2022
2564/2021
2563/2020
2562/2019
2561/2018
2560/2017
2559/2016
2558/2015
2557/2014
2556/2013
2555/2012
2554/2011
2553/2010
2552/2009
2551/2008
2550/2007
2549/2006
2548/2005
2547/2004
วันที่เผยแพร่:
วันที่ได้รัการอนุมัติ:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่พิมพ์ - ฉบับที่ – หน้า:
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่