BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
ชื่อวารสารที่ตีพิมพ์(Journal thai):
ชื่อวารสารที่ตีพิมพ์(Journal english):
บทคัดย่อ (Abstract):
The study examines the current adoption rate of electronic customer relationship management (e-CRM) applications among manufacturing SMEs in Thailand and segments the e-CRM adopters based on their similarities and differences. The purpose is to provide information on market segmentation for the e-CRM industry. Three types of e-CRM adopters were identified; basic, moderate and advanced adopters. The findings assert that even though e-CRM adopters share something in common, their perceptions about e-CRM applications are evidently different. Each group has different needs and expectations requiring different approaches from technology vendors. The basic e-CRM adopters are sceptical about the potential of e-CRM applications while moderate and advanced e-CRM adopters are more concerned with how to maximise the advantages of e-CRM applications.
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
Sophonthummapharn, Kittipong
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ลิงค์ฐานข้อมูล
ข้อมูลการเผยแพร่ (Journal Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับนานาชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2554
2567/2024
2566/2023
2565/2022
2564/2021
2563/2020
2562/2019
2561/2018
2560/2017
2559/2016
2558/2015
2557/2014
2556/2013
2555/2012
2554/2011
2553/2010
2552/2009
2551/2008
2550/2007
2549/2006
2548/2005
2547/2004
วันที่เผยแพร่:
วันที่ได้รัการอนุมัติ:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่พิมพ์ - ฉบับที่ – หน้า:
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่