BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
Abstract The purposes of this research were to study the organization Image, service puality and marketing mix effecting The loyalty of customers of Central department store (Chidlom) and the Emporium. Conceptual framework is based on organization image, service quality and marketing mix effecting. the sampling method by judgmental sampling, quota sampling and choose by convenience. In total, there were 400 people. Research methodology instrument were collect data by using questionnaires. The sample group is customer of Central department store ( Chidlom) and the Emporium. Data analyze statistics were the descriptive statistics ( frequency, percentage, average, and deviation standards) and the interferential statics and multiple regression analysis. from the research, it was found that all of the three factor 1) the organization image: services and reputation 2) their service quality: tangible, confidence in their services, reliability and understanding of their customers 3) the marketing mix effecting: product, place, promotion, people and process service the loyalty of customers of Central Department Store (Chidlom) and the Emporium. The correlation coefficient was statistical significance at 0.05. Keywords: Organization Image, Service Quality, Marketing Mix Effecting, loyalty
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.ชลนที ราชรุจิทอง 2.รุจิภาส โพธ์ิทองแสงอรุณ
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ไม่มีไฟล์
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2560
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่