BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
Abstract The objectives of this paper were to study the influence of brand equity, service quality, marketing mix that affect the customer brand loyalty. The research populations were consumers who used network service total of 400, research populations were selected using two stage probability sampling methods which are stratified sampling and convenience sampling. The population size was limited by the total number of people in each district. The questionnaires are used as his main data collection instrument and use multiple regression analysis. The finding indicated that the factors influencing customer loyalty were (1) corporate image factors which are the awareness and the loyalty affect the network service consumers brand loyalty (2) service quality factors, i.e., tangibles and reliability effect the network service consumers brand loyalty (3) the marketing mix factors, such as, marketing strategy, process and physical evidence effect the network service consumers brand loyalty statistically. Keywords: brand equity, service quality, marketing mix, loyalty
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.สิทธิพล แซ่ลิ้ม 2.รุจิภาส โพธ์ิทองแสงอรุณ
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ไม่มีไฟล์
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2560
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่