BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.รุจิภาส โพธิ์ทองแสงอรุณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
ABSTRACT The purposes of this research were to factors of Corporate image , Service quality and Marketing mix strategies. Influencing Users at Shopping Center in Bangkok Area. This is a quantitative research conducted using questionnaire. The sample were drawn from customer of the Emquatier and Central Embassy using purposive sampling method. The statistics used for multiple regression analysis. The results of hypothesis test were found that 1) The Corporate image factors include Corporative Identity, Service offering and Interpersonal Communication influenced customer loyalty. 2) Service quality factors include Empathy and Reliability influenced customer loyalty. 3)Marketing Mix strategies factors include products and service , price, people, physical evidence and process influence the customers loyalty. KEYWORDS : Corporate Image, Service Quality, Marketing Mix, Loyalty
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.สิริลักษณ์ รัตนโภคา 2.รุจิภาส โพธ์ิทองแสงอรุณ
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ไม่มีไฟล์
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2560
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่