BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
Abstract The purpose of this research was to study the difference between personal factors and the level of customer interest towards financial institution products. The sample group is financial institution customers who have access to information via social media. The study respondents use Facebook most often via smartphones. Interested in the most deposit products information. Customers with different education, occupation and income There are different interest in deposit products. Customers with different education and income are interested in different credit products. Customers with different gender, age, education, status and occupation differ in interest to different credit card products. Customers with different education and income are interested in different insurance products. Customers with different gender, education and income are interested in different fund products. And customers who have different age, education, status and income, are interested in different payment products Keywords: Financial institutions, financial product, Social media
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.อรฉัตร ธรรมวิหารคุณ 2.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ 3.กรรณิการ์ แสงสุริศรี 4.ชวิศา โกเมนธรรมโสภณ
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ไม่มีไฟล์
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2562
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่