BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
Abstract The purpose of this research study was to identify the marketing mix that influence consumer needs of Pha Teen Chok. This research uses the quantitative methodological approach to meet the research objective. The sample group in this study was defined as consumers who reside in Thailand. Therefore, the researchers conducted the sample size with 445 respondents. The data was collected through an online questionnaire survey. For the statistical data analysis, there were two parts of data analysis. First, the descriptive data analysis and Second, the hypothesis testing in term of the T-test analysis. The results of this study demonstrated that the gender is no significantly different between male and female on the needs of Pha Teen Chok toward the marketing mix. Furthermore, there are significantly different in age, occupation, income levels, education levels and hometown. Key words: Pha Teen Chok, Marketing Mix, Demographics, Consumer needs
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1.ปนัดดา หุ้นสวัสดิ์ 2.กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ 3.วุฒิกร วีระวัชรกุล
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ลิงค์ฐานข้อมูล
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2562
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่