BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ดร.ศริญญา คงเที่ยง
ดร.ศริญญา คงเที่ยง
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
The purpose of this study is to identify the difference between using sad and happy emotional facial expression on marketing communication of dog adoption campaign. A quantitative method was used in this study. Fifty participants were randomly assigned into two online questionnaire styles, sad and happy dogs of Pedigree adoption campaign. This study focuses on the effectiveness of emotion on three factors, social attraction, physical attraction, and task attraction. The results shown that physical attraction of the happiness persuasive message generated much more attraction than the sadness persuasive message.
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
1. Nampet Petmai 2. Onanong Sansern
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ลิงค์ฐานข้อมูล
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับนานาชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2565
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่