BUS++
Toggle navigation
รายละเอียดงานวิจัย
ดร.ศริญญา คงเที่ยง
ดร.ศริญญา คงเที่ยง
ชื่องานวิจัย(Article thai):
ชื่องานวิจัย(Article english):
บทคัดย่อ (Abstract):
The purpose of this study is (1) to understand the effective of Self-Presentation Motive and (2) to understand the effect of Escape toward purchase intention from purchasing Care Bears. A questionnaire was used to collect the data from 324 samples who have bought CareBear. Data were analyze by sample regression analysis to investigate the relationship between independent and independent variables. The results shown that Care Bears can effect both Self-Presentation Motive including to show their identities and social status and Escape aspects which are to relieve pressure, to release stressfulness of their lives, and to escape from their stress from working hard. Key words: Care Bears, doll, marketing, toy marketing
ผู้วิจัยร่วม(Authors):
ศริญญา คงเที่ยง กิตติพงษ์ โสภณธรรมภาณ น้ำเพชร เพชรใหม่ อรอนงค์ สรรเสริญ ศุภรัตน์ ยิ่งอุปการ ชูพรรค แพงไธสง นิติรัฐ มาลีวัตร พิพัฒน์ พุ่มสุข
ลิงค์ฐานข้อมูลที่เผยแพร่:
ลิงค์ฐานข้อมูล
ข้อมูลวารสาร (Proceeding Infomation)
เผยแพร่ระดับ:
ระดับชาติ
ระดับชาติ (TCI)
ปีเผยแพร่:
2566
2567
2566
2565
2564
2563
2562
รูปแบบ Proceeding:
Fullpaper
แบบบทคัดย่อ (Abstract)
รูปแบบการนำเสนอ:
Oral
การนำเสนอแบบ Poster
วันที่เผยแพร่:
เลขที่ ISBN / ISSN / DOI:
ปีที่ - ฉบับที่ – หน้าที่:
ข้อมูลการประชุม (Conference Infomation)
ชื่อการประชุม:
หน่วยงาน / องค์กรที่จัดประชุม:
สถานที่จัดการประชุม:
ช่วงวันจัดงาน:
ถึงวันที่
×
Logout
คุณต้องการออกจากใช่หรือไม่